För att bli medlem i Mariestads Discgolfklubb behöver du skapa dig en användare på tjing.se och välja Mariestads Discgolfklubb som klubb
För att ta dig direkt till sidan så väljer du vilket typ av medlemsskap du vill ha och klicka sedan på länken i samma ruta.

Varför inte swish som förut?
Då utvecklingen av både sporten och tekniken inom sporten har gått framåt så har tjing.se klivit in med ett verktyg som hjälper oss i styrelsen att enklare administrera klubbmedlemmar och avgifter. Men även att kunna sköta regestreringar mot idrottonline, licenser och klubbtillhörighet under tävlingar. Så vi ser gärna att man i första hand blir medlem genom tjing.se. Skulle man vilja bli medlem genom vanlig inbetalning pga att man inte använder tjing eller liknande så går detta också bra, skicka då ett mail i rutan nedan så fixar vi det.

Medlem Senior

200kr/år

• Gratis anmälan till veckodiscen
  • Träningar inom/utomhus
  • Klubbmästerskap
  • Skillsday
  • Rabatter på discgolftillbehör
  • Klubbkläder
  • Resor
  • Bagtag

Medlem Junior

100kr/år (t. o. m. det året du fyller 18 år).

• Gratis anmälan till veckodiscen
  • Träningar inom/utomhus